Dlaczego nie lubimy reklam?

Firmy często kombinują, jakie narzędzia promocyjne wybrać, by zwiększyć grupę ludzi zainteresowanych produktami i usługami, aby pomnożyć akcje korporacji. W dzisiejszych czasach promocja nie opiera się wyłącznie mediach typu: gazeta lokalna, czy tv. Poczynania promocyjne są dziś potwornie złożonym mechanizmem i korzysta z wielu metod. Niesłychanie popularna zrobiła się promocja firmy internetowa, a w szczególności coraz bardziej popularny tzw. social media marketing. Należy powiedzieć, iż nie jest to nachalna wersja reklamy, jaką klienci omijają szerokim łukiem.
Social media to działanie na serwisach skupiających społeczność w Internecie. Najbardziej znane i w związku z tym bardzo często wykorzystywanymi serwisami społecznościowymi w Polsce są: epuls, Kwejk, Google+, Digart. Jest to metoda, która zaczyna się rozwijać. W Polsce mało, bo 5 % firm docenia potencjał social media. Bezsporny jednakowoż jest naturalnie fakt, że jest to narzędzie bardzo przyszłościowe, ponieważ Internet rośnie w siłę, a liczba surfujących nieustannie wzrasta. Ogrom firm wybiera Facebooka, założenie tam fanpage’a i systematyczne pozyskiwanie fanów. Innym sposobem na promocję jest tzw. custom publishing. Kryją się za tym narzędzia nowoczesnej reklamy, które w świetny sposób tworzą postrzeganie firmy przez klientów. Klienci w sposób bardziej przychylny odnoszą się do takiej reklamy, albowiem nie narzuca się ona klientowi, pozwala na samodzielny wybór np. w sprawie zostania fanem firmy. To zainteresowani decydują o tym, że są zainteresowani informacjami dotyczącymi firmy. W takiej sytuacji taki rodzaj reklamy jest najskuteczniejszy.

Dodaj komentarz