Znowu przeprowadzka

Przede mną kolejna przeprowadzka której trzeba się poddać. Tym razem jak to się mawia na swoje. Czas ucieka coraz szybciej, więc trzeba się wziąć z impetem do roboty. Większość ubrań już czeka w kartonach, ale jeszcze drugie tyle musimy spakować. Oczywiście to nie będzie duży kłopot, a ja bardziej już jestem myślami jak umeblujemy nasze gniazdko. Urządzamy trzy pokoje i kuchnię, więc do dzieła.

Pokój dziecięcy. Jak to w blokach nie jest za duży, ale będzie jedynie dla jednego dziecka. Bardzo długo ja miałem pokój z siostrą i lepiej niż ktokolwiek inny wiem jak konieczny jest swój kąt. Obecnie nie zamierzamy go od zera dekorować. Wstawimy mebelki te które posiadamy ze starego domu, a za rok jak pójdzie do szkoły zakupimy stosowny zestaw. Widziałem bombowe meble systemowe, które nie potrzebują dużo przestrzeni, a do tego są niezmiernie praktyczne. Trzeba zauważyć, że biurko już wtedy będzie konieczne. Jeszcze wczoraj była taka malutka, a tu trzeba zasiąść w szkolnej ławce.

Kuchnia, nieskromnie należy uznać, że jest urządzona i nie wymaga dużych zmian. Przemalujemy jedynie ściany. Wcześniej mieszkało tutaj aby dwoje ludzi i w tej dość jasnej kuchni są stoły i krzesła. Na domiar tego tylko 2, i raczej nasza czwórka tam się nie zmieści. Będziemy musieli pomyśleć się nad alternatywą zamiany, na trochę większy, aby się nie nosić z pożywieniem do dużego pokoju. Nie mam pojęcia, czy dostaniemy coś gotowego, czy będziemy musieli ten stół robić pod wymiar.

Sypialnia. Będzie trochę mniejsza od naszej, w związku z tym z miejsca postanowiliśmy, że nie bierzemy szafy z sypialni. Tam zresztą zostanie szafa w zabudowie, także nie potrzebujemy naszej. Niestety dyskutujemy co począć z łóżkiem. Obecne jest dość spore, a w zakupionym mieszkaniu sypialnia jest o wiele mniejsza od obecnej. Łoże nam wejdzie, lecz nic więcej tam nie zmieścimy. Jednak nie chce mi się wymienić dobre łóżko na węższą wersalkę i każdego dnia się schylać przy słaniu łóżka. Oprócz łóżka powinniśmy zabrać również toaletkę i komodę. Boję się jednak, że oba meble nie wejdą i musimy z czegoś zrezygnować.

Duży pokój. Zgodnie z moją wizją konieczne jest tam trochę wolnej przestrzeni.Niewielka sofa, podstawka pod rtv, telewizor, a na przeciwko stół i krzesła. Jest to do wykonania, gdyż pokój jest dość ustawny. Z tego co wiem obecni właściciele mieszkania nie będą zdejmować żyrandoli, a także komody. Dopiero co mieliśmy dylemat na temat wykorzystania naszej komody z sypialni, a tu inny mebel do wykorzystania. Jeśli zdecydujemy, że kompletnie nie pasuje do naszego stylu, wyniosę ją na śmietnik.

Dodaj komentarz